Informácia o mobilnej aplikácii na hodnotenie spolupracovníka
|
OVB je na Slovensku dlhodobo lídrom v elektronizácii: elektronické uzatváranie zmlúv zaviedlo v roku 2012, už takmer dva roky prevádzkuje CRM systém zlepšujúci servis klientov a v novembri 2016 zaviedlo biometrický podpis.
Najnovším krokom je od 1.9.2017 nová webová aplikácia, vďaka ktorej môže klient okamžite po stretnutí ohodnotiť svojho sprostredkovateľa. S novou aplikáciou a vďaka získanej spätnej väzbe sa OVB chce ešte viac priblížiť klientom a zároveň zlepšovať poskytované služby. OVB verí, že klienti ocenia možnosť ohodnotiť pravidelnú starostlivosť či ponúknuté služby finančného sprostredkovania.
Klientovi na hodnotenie stačí smartfón a internet
Hodnotenie zaberie klientovi maximálne 60 sekúnd. Po prihlásení prideľuje klient svojmu sprostredkovateľovi hviezdičky v troch kategóriách – celková spokojnosť, znalosť produktov a vystupovanie. Následne hodnotí, do akej miery by odporúčal sprostredkovateľa ďalším klientom a môže pridať svoje poznámky. Hodnotenie vo forme denného reportu dostáva ako sprostredkovateľ, tak aj jeho nadriadení.
Vstupná brána pre klientov
Okrem hodnotenia bude nová aplikácia v budúcnosti aj vstupnou bránou pre pripravovaný projekt klientskeho portálu. Jednou z hlavných funkcií tohto portálu bude aj prehľad uzatvorených zmlúv prostredníctvom spoločnosti OVB.
Aplikáciu nájdete tu: Aplikácia